måndag 15 april 2013

TÅRTA nr 20 Teletubbies

När min svärmor fyllde år i oktober i fjol ville jag göra en fin tårta till henne.
Drog med min mamma en kväll på en kurs där fick lära oss lite om tårtdekoration. Har alltid älskat att baka men att jag skulle fastna så för det kunde jag aldrig tro.Att det skulle va så kul!!
Är så tacksam för de förfrågningar jag får trots attjag är långt ifrån så duktig som proffsen,och i helgen gjorde jag min 20:onde tårta :-D
Det var också min andra "tjej-tårta",så det var lite extra kul att få göra en tårta i rosa.
Teletubbies är denna söta 2-årings favoriter och de skulle vara med på tårtan. Mamman berättade också att hennes tjej älskar toalettrullar och toalettpapper.Tyckte det var kul att ha med en rulle på tårtan :-)




Ljus botten fylld med päronmousse och jordgubbsmousse ,täckt med SP
 
 
 
 
Teletubbies och toapapper ;)
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar