lördag 19 oktober 2013

Förlovningsdagstårta

Denna helgen har jag två roliga tårtor att pyssla med :-) Superkul!!
I går kväll när jag dekorerade den första av dem slog det mig att det gått ett helt år sedan jag gjorde min allra första täckta tårta!! Jag är så glad att jag gick på den där kvällskursen och upptäckte hur fantastiskt kul det är med tårtor :-D
38 tårtor har det blivit under detta år och jag är så tacksam för alla roliga och spännande förfrågningar jag fått <3
En av mina goa arbetskamrater firar 3-årig förlovningsdag under helgen och ville ha en liten tårta. Jag fick fria händer och valde att göra en romantisk tårta i lila med blommor och hjärtan.


Ljus botten,fylld med nutellamousse och glasscreme,täckt med SP
 
 
8-bitars förlovningsdagstårta




Kul att få dekorera med blommor :)
 
 
 
Störst av allt är kärleken
 
 
Grattis P och L på 3-års dagen
 
 

 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar